• 04-08-2023, 21:04:38
    #1
    Bugün annem bel ağrısı sebebiyle özel bir hastaneye gitti.
    Yapılan kontroller sonrası bel fıtığının patladığını ve bunun için ameliyat olması gerektiği söylenmiş.
    Ameliyat için ise 40 nin TL talep etmişler.
    Sizce ameliyat olması iyi olur mu ve bu fiyat makul mü?
  • 04-08-2023, 21:06:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bence araştırın bana da apandisit patlamış dediler devlete gittim gram bişey yok dedi. Olayın üstüne 3 yıl geçti halen hayattayım.
  • 04-08-2023, 21:09:22
    #3
    Hocam özel çok tehlikeli, kesinlikle devlete görünün. Allah korusun, fıtık patlasa sadece ağrı yapmaz. Parasını alıp oturur, gerisiyle siz uğraşırsınız.
  • 04-08-2023, 21:17:04
    #4
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence araştırın bana da apandisit patlamış dediler devlete gittim gram bişey yok dedi. Olayın üstüne 3 yıl geçti halen hayattayım.
    Korkutup para alma taktiği gibi diyorsunuz...
  • 04-08-2023, 21:18:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    chalap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korkutup para alma taktiği gibi diyorsunuz...
    Şöyle düşünün hocam ben vermesem sen vermeden nasıl para kazanicaklar ?
  • 04-08-2023, 21:18:09
    #6
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam özel çok tehlikeli, kesinlikle devlete görünün. Allah korusun, fıtık patlasa sadece ağrı yapmaz. Parasını alıp oturur, gerisiyle siz uğraşırsınız.
    Biz de devlete gitmeyi düşündük ama malum randevu almak ve prosedürler çok zaman alıyor.
  • 04-08-2023, 23:25:05
    #8
    Teşekkürler hocam.