Bugün annem bel ağrısı sebebiyle özel bir hastaneye gitti.
Yapılan kontroller sonrası bel fıtığının patladığını ve bunun için ameliyat olması gerektiği söylenmiş.
Ameliyat için ise 40 nin TL talep etmişler.
Sizce ameliyat olması iyi olur mu ve bu fiyat makul mü?
Bel ameliyatı hakkında ne düşünüyorsunuz?
7
●124
- 04-08-2023, 21:17:04Korkutup para alma taktiği gibi diyorsunuz...AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2023, 21:18:03Üyeliği durdurulduŞöyle düşünün hocam ben vermesem sen vermeden nasıl para kazanicaklar ?chalap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2023, 21:18:09Biz de devlete gitmeyi düşündük ama malum randevu almak ve prosedürler çok zaman alıyor.ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle