Bugün annem bel ağrısı sebebiyle özel bir hastaneye gitti.
Yapılan kontroller sonrası bel fıtığının patladığını ve bunun için ameliyat olması gerektiği söylenmiş.
Ameliyat için ise 40 nin TL talep etmişler.
Sizce ameliyat olması iyi olur mu ve bu fiyat makul mü?