Konu
Bel ameliyatı hakkında ne düşünüyorsunuz?
04-08-2023, 21:17:04
#4
chalap
AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence araştırın bana da apandisit patlamış dediler devlete gittim gram bişey yok dedi. Olayın üstüne 3 yıl geçti halen hayattayım.
Korkutup para alma taktiği gibi diyorsunuz...