AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence araştırın bana da apandisit patlamış dediler devlete gittim gram bişey yok dedi. Olayın üstüne 3 yıl geçti halen hayattayım.
Korkutup para alma taktiği gibi diyorsunuz...