merhabalar
vodafone faturalı hat kullanıyorum. Bugün 58 tl olan faturamı ödedim ve az önce faturam 100TL olarak güncellenmiştir diye mesaj geldi. Paketin taahütü daha kasım ayında bitecek. Taahüt süresi varken zam yapabilirler mi ne yapmalıyım? Bir anda %80 zam gelir mi arkadaş ya
Faturama %80 zam geldi?
9
●414
- 02-08-2023, 19:59:54
- 02-08-2023, 20:04:03Tuşlu telefon kullanıyorum böyle bir şeyin olma ihtimali çok düşük.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2023, 20:07:36Şimdi farkettim faturayı öderken oyun yapmışlar normalde ayın 1 inde yenilenir ve yeni ay yüklendikten sonra bile 1-2 hafta müsadesi oluyor faturayı ödemek için herhalde deprem bölgesiydi diye onu kaldırmışlar ve hat açma ücreti gelmiş. boşu boşuna 84 tl ödeyeceğim. Bu devirde öğrenci olmak valla zor ya