• 02-08-2023, 19:59:54
    #1
    merhabalar
    vodafone faturalı hat kullanıyorum. Bugün 58 tl olan faturamı ödedim ve az önce faturam 100TL olarak güncellenmiştir diye mesaj geldi. Paketin taahütü daha kasım ayında bitecek. Taahüt süresi varken zam yapabilirler mi ne yapmalıyım? Bir anda %80 zam gelir mi arkadaş ya
  • 02-08-2023, 20:03:23
    #2
    Vodafone bu sene coştu. Taahüt bitmeden normalde yapmıyorlar. Yanlışlıkla sms ile ya da telefonda onay vermiş olabilir misiniz?
    • Mun
    Mun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-08-2023, 20:04:03
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vodafone bu sene coştu. Taahüt bitmeden normalde yapmıyorlar. Yanlışlıkla sms ile ya da telefonda onay vermiş olabilir misiniz?
    Tuşlu telefon kullanıyorum böyle bir şeyin olma ihtimali çok düşük.
  • 02-08-2023, 20:04:09
    #4
    Hocam altta küçük yazılar geçiyor ya orda istediğim gibi at koştururuz diyorlar işte.
  • 02-08-2023, 20:04:53
    #5
    Kesin olmamakla birlikte bazı paket kampanyalarında ilk 6 ay xx₺ sonraki 6 ay xxx₺ tahadütlü olabiliyor
  • 02-08-2023, 20:05:45
    #6
    Bimcell bakın
  • 02-08-2023, 20:07:36
    #7
    Şimdi farkettim faturayı öderken oyun yapmışlar normalde ayın 1 inde yenilenir ve yeni ay yüklendikten sonra bile 1-2 hafta müsadesi oluyor faturayı ödemek için herhalde deprem bölgesiydi diye onu kaldırmışlar ve hat açma ücreti gelmiş. boşu boşuna 84 tl ödeyeceğim. Bu devirde öğrenci olmak valla zor ya
  • 02-08-2023, 20:07:50
    #8
    kader
  • 02-08-2023, 20:11:02
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iş musteri hizmetlerinde bitiyor. geçen aradım hattı iptal ettireceğimi söyledim yanılmıyorsam müsteri özel 4 yada 5 geçirdi şuan faturam 34 tl 1 yıl boyunca