KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş musteri hizmetlerinde bitiyor. geçen aradım hattı iptal ettireceğimi söyledim yanılmıyorsam müsteri özel 4 yada 5 geçirdi şuan faturam 34 tl 1 yıl boyunca
ne güzel ya ben müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum bir türlü oto robot konuşuyor