Faturama %80 zam geldi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Faturama %80 zam geldi?
9
●
414
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Faturama %80 zam geldi?
1
2
02-08-2023, 20:12:17
#10
omerburakTr
KheizLech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iş musteri hizmetlerinde bitiyor. geçen aradım hattı iptal ettireceğimi söyledim yanılmıyorsam müsteri özel 4 yada 5 geçirdi şuan faturam 34 tl 1 yıl boyunca
ne güzel ya ben müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum bir türlü oto robot konuşuyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler