merhabalar
vodafone faturalı hat kullanıyorum. Bugün 58 tl olan faturamı ödedim ve az önce faturam 100TL olarak güncellenmiştir diye mesaj geldi. Paketin taahütü daha kasım ayında bitecek. Taahüt süresi varken zam yapabilirler mi ne yapmalıyım? Bir anda %80 zam gelir mi arkadaş ya