Şimdi farkettim faturayı öderken oyun yapmışlar normalde ayın 1 inde yenilenir ve yeni ay yüklendikten sonra bile 1-2 hafta müsadesi oluyor faturayı ödemek için herhalde deprem bölgesiydi diye onu kaldırmışlar ve hat açma ücreti gelmiş. boşu boşuna 84 tl ödeyeceğim. Bu devirde öğrenci olmak valla zor ya