• 01-08-2023, 13:47:18
    #10
    Pazarlama şeklin yanlış O bilgiyi ebook haline getirip satıcaksın
  • 01-08-2023, 13:52:35
    #11
    dev
    Kurumsal Üye
    seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi de yorum atan da bir nevi haklı. Bedava olan bir şeyi parayla satılmasına neden müsade etsin ki. Şahsen bende müdahil olurum böyle bir şeye.
    Konu acilana kadar akliniz nerede oluyor peki?

    Gecenlerde bir konu actim yurtdisinda vergi avantaji ile alakali. Paraya satilan bir sey de degil. Ucretsiz bir bilgi. Hemen bilmis biri geldi daha konunun icerigini anlamadan "ooo x ulkesinde vergi %1" diyor.
    Niye konu acmiyorsun diyence zamanim yok diyor . Siz de zamani olmayanlardansiniz galiba.
  • 01-08-2023, 13:52:54
    #12
    Açtığınız konudan eminseniz almak isteyen ve niyeti halis olan kişiler zaten size ulaşıyorsa konunuzun baltalandığını nasıl anlayıp cevap yazıyorsunuz ?

    konu kuralları açık ve nettir.
    konuya gelen yorum yapan üyeler alakasız yorum yapıyorsa report edersiniz konudaki yorumlar silinir.

    bu herkesin başına gelebiliyor sonuçta önlem almak için report düğmesi var.
    tartışma konusu haline getirmenin bir mantığı yo kurallara herkes riayet etmek durumunda siz etmiyorsanız yorum yapan üyelerde sizi report edebilir hakları var sizin hakkınız olduğu kadar.
  • 01-08-2023, 14:28:28
    #13
    Platin üye
    dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu acilana kadar akliniz nerede oluyor peki?

    Gecenlerde bir konu actim yurtdisinda vergi avantaji ile alakali. Paraya satilan bir sey de degil. Ucretsiz bir bilgi. Hemen bilmis biri geldi daha konunun icerigini anlamadan "ooo x ulkesinde vergi %1" diyor.
    Niye konu acmiyorsun diyence zamanim yok diyor . Siz de zamani olmayanlardansiniz galiba.
    İyi de isim gücüm yok durup dururken nerede neler bedava diyip konu mu açayım? O bilgi önüme gelecek ki yada o konu önüme gelecek ki bende bedava olduğunu dile getireyim. Ayrıca aklım böyle boş şeyler de olmaz. Zamanı gelince bilgilendiririm zamanı olmayan şeyler de çok daha verimli yerde olur
  • 01-08-2023, 14:42:47
    #14
    dev
    Kurumsal Üye
    seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi de isim gücüm yok durup dururken nerede neler bedava diyip konu mu açayım? O bilgi önüme gelecek ki yada o konu önüme gelecek ki bende bedava olduğunu dile getireyim. Ayrıca aklım böyle boş şeyler de olmaz. Zamanı gelince bilgilendiririm zamanı olmayan şeyler de çok daha verimli yerde olur
    1 yildir cok zamani gelmemis galiba
    Neyse sizin gibi onemli isanlarin bilgi paylasmaya zamani olmamasi gayet normal.
  • 01-08-2023, 15:39:03
    #15
    KONUNUN BENİMLE ALAKASI YOK! 😂

    denk geldim.
  • 01-08-2023, 15:48:45
    #16
    ozaman profil backlink alanlar ücretsiz olan bişeyi paraylamı aliyolar. emek diye birşey var. ben ücretsiz olmasına ragmen parayla alıyorum.
  • 01-08-2023, 16:43:51
    #17
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozaman profil backlink alanlar ücretsiz olan bişeyi paraylamı aliyolar. emek diye birşey var. ben ücretsiz olmasına ragmen parayla alıyorum.
    Doğru
  • 01-08-2023, 18:11:18
    #18
    Bilgi paylaşımından ziyade forum tamamen zaten eticarete döndü. Örneğin açık kaynak bilgilerden toplanmış bir konuyu biri satıyor diyelim, bir başkası ücretsiz paylaşmaya kalkarsa ücretsiz konu silinir Googleye yazsa zaten nasıl yapıldığını bulacak ama birileri de ebook yapıp sattığı için ondan almak daha tatlı da geliyor olabilir.

    Konu baltama olayı da forumda çok abartılıyor. Sadece güzel yorum yapmak serbest. Olumsuz yorumlar konu baltalama olarak algılanıyor ve bence bu da yanlış. Eğer o kişiyle ticaret yapan biri yorum atıyorsa bence her türlü yorumu yapabilmeli.