Bilgi paylaşımından ziyade forum tamamen zaten eticarete döndü. Örneğin açık kaynak bilgilerden toplanmış bir konuyu biri satıyor diyelim, bir başkası ücretsiz paylaşmaya kalkarsa ücretsiz konu silinir Googleye yazsa zaten nasıl yapıldığını bulacak ama birileri de ebook yapıp sattığı için ondan almak daha tatlı da geliyor olabilir.

Konu baltama olayı da forumda çok abartılıyor. Sadece güzel yorum yapmak serbest. Olumsuz yorumlar konu baltalama olarak algılanıyor ve bence bu da yanlış. Eğer o kişiyle ticaret yapan biri yorum atıyorsa bence her türlü yorumu yapabilmeli.