seasilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi de isim gücüm yok durup dururken nerede neler bedava diyip konu mu açayım? O bilgi önüme gelecek ki yada o konu önüme gelecek ki bende bedava olduğunu dile getireyim. Ayrıca aklım böyle boş şeyler de olmaz. Zamanı gelince bilgilendiririm zamanı olmayan şeyler de çok daha verimli yerde olur
1 yildir cok zamani gelmemis galiba
Neyse sizin gibi onemli isanlarin bilgi paylasmaya zamani olmamasi gayet normal.