Konu acilana kadar akliniz nerede oluyor peki?
Gecenlerde bir konu actim yurtdisinda vergi avantaji ile alakali. Paraya satilan bir sey de degil. Ucretsiz bir bilgi. Hemen bilmis biri geldi daha konunun icerigini anlamadan "ooo x ulkesinde vergi %1" diyor.
Niye konu acmiyorsun diyence zamanim yok diyor

. Siz de zamani olmayanlardansiniz galiba.
İyi de isim gücüm yok durup dururken nerede neler bedava diyip konu mu açayım? O bilgi önüme gelecek ki yada o konu önüme gelecek ki bende bedava olduğunu dile getireyim. Ayrıca aklım böyle boş şeyler de olmaz. Zamanı gelince bilgilendiririm zamanı olmayan şeyler de çok daha verimli yerde olur