İyi de yorum atan da bir nevi haklı. Bedava olan bir şeyi parayla satılmasına neden müsade etsin ki. Şahsen bende müdahil olurum böyle bir şeye.
Konu acilana kadar akliniz nerede oluyor peki?
Gecenlerde bir konu actim yurtdisinda vergi avantaji ile alakali. Paraya satilan bir sey de degil. Ucretsiz bir bilgi. Hemen bilmis biri geldi daha konunun icerigini anlamadan "ooo x ulkesinde vergi %1" diyor.
Niye konu acmiyorsun diyence zamanim yok diyor

. Siz de zamani olmayanlardansiniz galiba.