Ev Sahibi Tahliye Taahhütnamesi Göndermiş.
83
●6.912
- 19-07-2023, 20:21:28Bu aşamada ev sahibi çıkartabilir.ertuermis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece ilgili bir avukat bulup taahhütün geçerlilik halini sorgulamayı yorumlaması gerekiyor.
Şöyleki, denk geldiğim bazı içtihatlarda sözleşmenin bir örneği(kopyası veya aynı evrakın 2 kere düzenlenmesi) sana verilmemiş ise; veya taahhütün imza altına alındığı tarih boş bırakılması sonucunda hakim yorumunda göz önüne alacağı aşikar diye düşünüyorum. - 19-07-2023, 20:25:28Bana tahliye taahhütnamesinin kopyası verilmedi, elimde yok. Zamanın da boş kağıda imza atmışım salaklık bende.Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2023, 20:27:482750 TLye kira mı kaldı hocam.
Ayrıca kafanıza göre %25 yerine %44 yapıp nasıl yolluyorsunuz. Al fazla bile yolladım der gibi
Bu zam mı ev sahibi ile konuşup belirlemeniz gerekiyordu.
Emsal Kiralara bakın %60'ını geçmiyorsa çok zorlamayın , sonra zararlı çıkarsınız. - 19-07-2023, 20:29:23Devlet %25 maksimum dedi ya hani ondan bende %44 yolladım, siz avukat mısınız ? Hosting firması sahibi mi ? Konuya ilginiz için çok teşekkür ederimkalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2023, 20:38:22Sahte imza ile işlem yapmazlar, genelde boş tahliye tahhütnamesi imzalatılıyor. %25 zam olayı sonrasında iyice moda oldu. İmza size aittir yani tahmin edeceğiniz gibi arada imza attığınız evraklardan biri bu. Baskı altında, habersiz imzaladığınızı kanıtlayabilecek bir şeyiniz varsa uğraşabilirsiniz ama yoksa boşuna uğraşmayın ki olacağını da sanmıyorum imzaladığınızdan bile haberiniz yok. 4000de pahalı değilmiş, keşke konuşup ortayı bulsaydınız.
- 19-07-2023, 20:38:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.4 bini hemen yarın kabul et. Hee kabul etmem devlet %25 dedi diye ısrarcı olursan da 10 bine ev bulursan öp başına koy İstanbul'da.ertuermis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece tavsiyedir. - 19-07-2023, 20:42:05İkisi'de değilim. Bir vatandaşım. Konuyu fikir edinmek için açtığınıza göre fikrimi belirtiyorum. Dikkate alır yada almazsınız sizin bileceğiniz iş 5-6 ay sonra 10-15 bine farklı bir daireye kiraya çıktığınızda aklınıza gelir belki.ertuermis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim kiracımız bunu yapsa ben bunu saygısızlık olarak algılarım. Konunun devamı nasıl gelişti bilmiyorum tabi.
Devletin %25 demesi bir şey ifade etmiyor. Bunun gerçekçi olmadığını herkes biliyor. Zam oranını kaç yaparsanız yapın bunu ev sahibiniz ile konuşup yapmanız gerekiyor.
Size 4 bin TL demiş , siz karşınızdakini ciddiye almamışsınız. Oda madem öyle işte böyle demiş. Sonuç yakında belli olur. - 19-07-2023, 20:46:37İstanbul değil Çanakkale de 1+1 ev, ben 3 yıl önce böyle bir evrak imzaladığımı hatırlamıyorum. Devletin %25 kuralı nasıl hiçe sayılıyor inanın onu da bilmiyorum, çevremde ki çoğu kişi %25 ile oturmaya devam ediyor. Başıma ilk defa böyle bir olay geldiği için doğrusunu yanlışını bilmiyorum, bu sebeple sizlere danışmak istedim. Umarım yanlış anlaşılma olmamıştır. Teşekkürler.
barkinarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülewm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu zam mı ev sahibi ile konuşup belirlemeniz gerekiyordu.