Sahte imza ile işlem yapmazlar, genelde boş tahliye tahhütnamesi imzalatılıyor. %25 zam olayı sonrasında iyice moda oldu. İmza size aittir yani tahmin edeceğiniz gibi arada imza attığınız evraklardan biri bu. Baskı altında, habersiz imzaladığınızı kanıtlayabilecek bir şeyiniz varsa uğraşabilirsiniz ama yoksa boşuna uğraşmayın ki olacağını da sanmıyorum imzaladığınızdan bile haberiniz yok. 4000de pahalı değilmiş, keşke konuşup ortayı bulsaydınız.