2750 TLye kira mı kaldı hocam.
Ayrıca kafanıza göre %25 yerine %44 yapıp nasıl yolluyorsunuz. Al fazla bile yolladım der gibi

Bu zam mı ev sahibi ile konuşup belirlemeniz gerekiyordu.
Emsal Kiralara bakın %60'ını geçmiyorsa çok zorlamayın , sonra zararlı çıkarsınız.
Devlet %25 maksimum dedi ya hani ondan bende %44 yolladım, siz avukat mısınız ? Hosting firması sahibi mi ? Konuya ilginiz için çok teşekkür ederim