• 16-07-2023, 10:27:05
    #1
    Günaydın herkese.
    Aşağıda gözüktüğü üzere yakıt aldım. Ödeme yapmak için markete gittim. Postan kartı temassız çekti red verdi. Sonra çipli denedi onda da bakiye yetersiz dedi.
    Birinden para istedim öyle tekrar çipli çektirdim sorun olmadı bu sefer.

    1 yakıt için iki kere ödeme yaptım. Market görevlisi iade olur dedi yarın size diye ama pazar diye sanmıyorum olacağını.

    ne yapmam gerekiyor bu durumda? İade olur mu?

  • 16-07-2023, 10:28:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Evet olur provizyonda kalmıs
  • 16-07-2023, 10:29:22
    #3
    Provizyonda kalmış gün içerisinde yada 24 saat sonra iade olur
  • 16-07-2023, 10:38:07
    #4
    İade geliyor hocam. Ama bankayı da arayabilirisniz kesin cevap için
  • 16-07-2023, 10:43:49
    #5
    hoste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet olur provizyonda kalmıs
    musakaragoz11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Provizyonda kalmış gün içerisinde yada 24 saat sonra iade olur
    robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İade geliyor hocam. Ama bankayı da arayabilirisniz kesin cevap için
    Normal banka kartıydı. Provizyon yok diye biliyordum varmış öğrenmiş olduk.
    Teşekkür ederim herkese. 🙏🏻
    +Banka ile görüştüm. bekleyin olmazsa harcama itirazı yaparsınız dedi.
  • 16-07-2023, 10:44:53
    #6
    İade oluyor o ücret. Sıkıntı olmaz.
  • 16-07-2023, 10:54:04
    #7
    Aynısını farklı bir bankanın kartını kullanırken market alışverişinde yaşadım, parayı iki kez çekti ve ikisinde de red verdi. 5-6 saat sonra iade geldi.
  • 16-07-2023, 11:26:20
    #8
    Hocam bir çok kez çalıştığım yerde başıma geldi pos bağlantı hatası veriyor ama karttan para çekiliyor posa paara yansımıyor, çekilen para bankanın havuzuna gidiyor işlem yapılmadığı için 0-24 saat arasında iade geliyor banka/kredi farketmiyor bilginiz olsun.
  • 18-07-2023, 03:09:49
    #9
    Konu tekrardan günceldir.
    İade olmadı hesaba.
    Bankaya harcama itirazı yaptım.

    Başka yapmam gereken bir şey var mıdır?

    İstasyona gitmek için 300 lira yakıt harcamam lazım ki gidip sorayım o yüzden gidemiyorum