Günaydın herkese.
Aşağıda gözüktüğü üzere yakıt aldım. Ödeme yapmak için markete gittim. Postan kartı temassız çekti red verdi. Sonra çipli denedi onda da bakiye yetersiz dedi.
Birinden para istedim öyle tekrar çipli çektirdim sorun olmadı bu sefer.
1 yakıt için iki kere ödeme yaptım. Market görevlisi iade olur dedi yarın size diye ama pazar diye sanmıyorum olacağını.
ne yapmam gerekiyor bu durumda? İade olur mu?