hoste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet olur provizyonda kalmıs
musakaragoz11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Provizyonda kalmış gün içerisinde yada 24 saat sonra iade olur
robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İade geliyor hocam. Ama bankayı da arayabilirisniz kesin cevap için
Normal banka kartıydı. Provizyon yok diye biliyordum varmış öğrenmiş olduk.
Teşekkür ederim herkese. 🙏🏻
+Banka ile görüştüm. bekleyin olmazsa harcama itirazı yaparsınız dedi.