Evet olur provizyonda kalmıs
Provizyonda kalmış gün içerisinde yada 24 saat sonra iade olur
İade geliyor hocam. Ama bankayı da arayabilirisniz kesin cevap için
Normal banka kartıydı. Provizyon yok diye biliyordum varmış öğrenmiş olduk.
Teşekkür ederim herkese. 🙏🏻
+Banka ile görüştüm. bekleyin olmazsa harcama itirazı yaparsınız dedi.