Konu tekrardan günceldir.
İade olmadı hesaba.
Bankaya harcama itirazı yaptım.

Başka yapmam gereken bir şey var mıdır?

İstasyona gitmek için 300 lira yakıt harcamam lazım ki gidip sorayım o yüzden gidemiyorum