Selamlar herkese,
Ekşisözlük üzerinde yazdığım hakaret içermeyen bir yazı üzerine bana özel mesaj atıp sinkaflı ifadeler kullanan bir yazarı önce sözlük yönetimine şikayet edip çaylak yaptırdım. Sonra da uyap üzerinden hakaret suçu ile suç duyurusunda bulundum. Sonuç alacağımı düşünüyorum. Uzlaşma aşamasında uzlaşmayı kabul etmeyi düşünmüyorum. Umarım ceza alır.
Ekşisözlükte bir yazarı savcılığa şikayet ettim
8
●546
- 09-07-2023, 21:54:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 09-07-2023, 22:01:06Sizi çok sinirlendirmiş hocam galibaserhat1972 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2023, 22:54:11Hocam uyapta suç duyurusu nereden oluyor? Dava açılışı var ama suç duyurusu bildiğim kadarıyla yokserhat1972 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2023, 23:21:53hocam cbs evrak gönderme seçiyorsunuz.white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evrağı uyap döküman editörde hazırlamanız gerekiyor. tabi bir de e-imzanız. sonra evrağı uyapa yüklüyorsunuz. - 09-07-2023, 23:22:21var hocam zaten e imza olmadan dilekçeyi kabul etmiyor.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakalım artık. en azından ben gerekli adımı attım.Bisny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
