• 09-07-2023, 21:54:44
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar herkese,
    Ekşisözlük üzerinde yazdığım hakaret içermeyen bir yazı üzerine bana özel mesaj atıp sinkaflı ifadeler kullanan bir yazarı önce sözlük yönetimine şikayet edip çaylak yaptırdım. Sonra da uyap üzerinden hakaret suçu ile suç duyurusunda bulundum. Sonuç alacağımı düşünüyorum. Uzlaşma aşamasında uzlaşmayı kabul etmeyi düşünmüyorum. Umarım ceza alır.
  • 09-07-2023, 22:01:06
    #2
    serhat1972 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar herkese,
    Ekşisözlük üzerinde yazdığım hakaret içermeyen bir yazı üzerine bana özel mesaj atıp sinkaflı ifadeler kullanan bir yazarı önce sözlük yönetimine şikayet edip çaylak yaptırdım. Sonra da uyap üzerinden hakaret suçu ile suç duyurusunda bulundum. Sonuç alacağımı düşünüyorum. Uzlaşma aşamasında uzlaşmayı kabul etmeyi düşünmüyorum. Umarım ceza alır.
    Sizi çok sinirlendirmiş hocam galiba
  • 09-07-2023, 22:24:04
    #3
  • 09-07-2023, 22:32:28
    #4
    Hocam ekşi sözlük sitesi zaten kapanmış durumda domainden domaine atlıyorlar, savcılığa bilgi vermezler diye düşünüyorum.
  • 09-07-2023, 22:45:42
    #5
    E imzanız var mı, eğer yoksa uyap üzerinden gönderdiğiniz dilekçe geçersiz.
  • 09-07-2023, 22:54:11
    #6
    R10 Sigortacısı
    serhat1972 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar herkese,
    Ekşisözlük üzerinde yazdığım hakaret içermeyen bir yazı üzerine bana özel mesaj atıp sinkaflı ifadeler kullanan bir yazarı önce sözlük yönetimine şikayet edip çaylak yaptırdım. Sonra da uyap üzerinden hakaret suçu ile suç duyurusunda bulundum. Sonuç alacağımı düşünüyorum. Uzlaşma aşamasında uzlaşmayı kabul etmeyi düşünmüyorum. Umarım ceza alır.
    Hocam uyapta suç duyurusu nereden oluyor? Dava açılışı var ama suç duyurusu bildiğim kadarıyla yok
  • 09-07-2023, 23:21:53
    #7
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam uyapta suç duyurusu nereden oluyor? Dava açılışı var ama suç duyurusu bildiğim kadarıyla yok
    hocam cbs evrak gönderme seçiyorsunuz.
    evrağı uyap döküman editörde hazırlamanız gerekiyor. tabi bir de e-imzanız. sonra evrağı uyapa yüklüyorsunuz.
  • 09-07-2023, 23:22:21
    #8
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E imzanız var mı, eğer yoksa uyap üzerinden gönderdiğiniz dilekçe geçersiz.
    var hocam zaten e imza olmadan dilekçeyi kabul etmiyor.

    Bisny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ekşi sözlük sitesi zaten kapanmış durumda domainden domaine atlıyorlar, savcılığa bilgi vermezler diye düşünüyorum.
    bakalım artık. en azından ben gerekli adımı attım.
  • 09-07-2023, 23:24:17
    #9
    R10 Sigortacısı
    serhat1972 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam cbs evrak gönderme seçiyorsunuz.
    evrağı uyap döküman editörde hazırlamanız gerekiyor. tabi bir de e-imzanız. sonra evrağı uyapa yüklüyorsunuz.
    Teşekkür ederim.