serhat1972 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam cbs evrak gönderme seçiyorsunuz.
evrağı uyap döküman editörde hazırlamanız gerekiyor. tabi bir de e-imzanız. sonra evrağı uyapa yüklüyorsunuz.
Teşekkür ederim.