E imzanız var mı, eğer yoksa uyap üzerinden gönderdiğiniz dilekçe geçersiz.
var hocam zaten e imza olmadan dilekçeyi kabul etmiyor.
Hocam ekşi sözlük sitesi zaten kapanmış durumda domainden domaine atlıyorlar, savcılığa bilgi vermezler diye düşünüyorum.
bakalım artık. en azından ben gerekli adımı attım.