Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Selamlar herkese,
Ekşisözlük üzerinde yazdığım hakaret içermeyen bir yazı üzerine bana özel mesaj atıp sinkaflı ifadeler kullanan bir yazarı önce sözlük yönetimine şikayet edip çaylak yaptırdım. Sonra da uyap üzerinden hakaret suçu ile suç duyurusunda bulundum. Sonuç alacağımı düşünüyorum. Uzlaşma aşamasında uzlaşmayı kabul etmeyi düşünmüyorum. Umarım ceza alır.