• 09-07-2023, 10:36:35
    #1
    Kendi açtığım konular veya bir başkasının açtığı iktidara eleştiri veya memnuniyetsiz yada eleştiri tarzında olan konular siliniyor?
    İktidar partisini savunan kişilerin konuları silinmiyorda eleştiri yapan kişilerin yorum - konusu anında siliniyor anında olmasa dahi 1 saat içerisinde 404 hatasını görüyoruz?

    Bir konuda uzun uzun yazılar yazıyorum tam gönder diyorum konu çoktan patlamış
    Veyahut içerisinde argo kullanmadığım hatta iktidar partisini destekleyen kişilere yönelik koyun vs resimlerini yoruma atan kişilere cevap vermememe rağmen hatalı ben oluyorum
    (herkes mi şikayetçi bu durumdan) diye açtığım zamlara yönelik konum algı yapmaktan ötürü neden silindi.
    Yaptığım şey algı değildi, ülkenin hali zaten belli herkes herşeyin farkında sırf ben konu açtım diye millet adam haklı lan hadi silahlı direniş yapalım devrim yapalım demeyecek.

    Artık forumda bulunan yöneticilerin akparti savunucusu olduğunu düşünüyorum iyi bir konu açınca sorun yok en ufak eleştiri dahi yapsan ya konu ya cevap siliniyor.
    • SEOmuhendisi
    • obisa
    SEOmuhendisi ve obisa bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-07-2023, 10:38:20
    #2
    ben off topicte konu açmayı bugün itibari ile bıraktım hocam başka alanlarda açacağım haksız işlemler yapılıyor konum kapatılmıştı sözde aynı konu diye söyledim geri getirdiler bugünde haksız bir işlem oldu bu kategoride uğraşan biri var genelde bu kategoride oluyor bu durum benimki normal konuydu siyaset yoktu
  • 09-07-2023, 10:39:42
    #3
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Siyaset yapmak yasak hocam bildiğim kadarıyla destekle veya destekleme ikisi de siyaset e giriyor ve yasaklı forumda.
  • 09-07-2023, 10:40:33
    #4
    Siyasetle ilgili açılan tüm konular siliniyor. Ben savunanın da savunmayanın da konusunun açık kaldığını görmedim. Coşkun bey böyle bir konuya siyaseti başka yerde yapın. Siyaset konuları yüzündne birbiriyle ticaret yapabilecek yüzlerce kişi birbirini engelliyor boş yere demişti.
    • erhanc61
    • Honomy
    • obisa
    erhanc61, Honomy ve obisa bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 09-07-2023, 10:44:36
    #5
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben off topicte konu açmayı bugün itibari ile bıraktım hocam başka alanlarda açacağım haksız işlemler yapılıyor konum kapatılmıştı sözde aynı konu diye söyledim geri getirdiler bugünde haksız bir işlem oldu bu kategoride uğraşan biri var genelde bu kategoride oluyor bu durum
    Evet sadece bu kategoride var birşeyler

    tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyaset yapmak yasak hocam bildiğim kadarıyla destekle veya destekleme ikisi de siyaset e giriyor ve yasaklı forumda.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyasetle ilgili açılan tüm konular siliniyor. Ben savunanın da savunmayanın da konusunun açık kaldığını görmedim. Coşkun bey böyle bir konuya siyaseti başka yerde yapın. Siyaset konuları yüzündne birbiriyle ticaret yapabilecek yüzlerce kişi birbirini engelliyor boş yere demişti.
    Ülkenin halinden Memnun olur olmaz forumdaki diğer kişiler ben onda değilim inanın, sadece iyi bir konu olunca silinmiyor en ufak bir eleştiri dahi olsa konu direk '404'
    Yaptığım şey sadece şu o gün saatlerce takip ettim herkes zamlardan şikayet ediyordu herkes şikayetçi ise bu partiye oy veren kimler tarzında bir şey yazmıştım.
  • 09-07-2023, 10:48:57
    #6
    Moderatörün haksız kararları. Geçen birisi yasarımı bana ait resmi almıs burada konu açmıs.Resimde sitemin logosuna kadar hepsi var.Konuya yorum yazdım gerekenin yapılması icin moderatörü ekledim.
    Sonuc benim yorum silindi konu aktif olarak duruyor.
  • 09-07-2023, 10:49:45
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sadece bu kategoride var birşeyler





    Ülkenin halinden Memnun olur olmaz forumdaki diğer kişiler ben onda değilim inanın, sadece iyi bir konu olunca silinmiyor en ufak bir eleştiri dahi olsa konu direk '404'
    Yaptığım şey sadece şu o gün saatlerce takip ettim herkes zamlardan şikayet ediyordu herkes şikayetçi ise bu partiye oy veren kimler tarzında bir şey yazmıştım.
    Siyaset, futbol ve din gibi konular fanatik insanlarla dolu. Kendi kişisel görüşünüzü yazdığınız anda ne olursa olsun yüzlerce kişi engelliyor küfürler havada dolaşıyor kavgalar başlıyor. Karşısındaki insana saygısı olmayan fanatiklerle dolu bu konular.
    Kargaşadan başka bir şey çıkarmıyor. Ben savunanların konularının anında silindiğini görüyorum.
    Üşenmedim mesajı da buldum.
    https://www.r10.net/maxigeyik/373164...post1085476978
    • constantine38
    • Aliaydinoglu48
    constantine38 ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-07-2023, 11:06:10
    #8
    Tarafsız bir ortam olmalı,
    Burası Gündelik gelişmeleri tartışma platformu değil , onu yapan sayfalar mevcut , açın bir hesap sürekli yazın çizin ,

    Sonuçta amacımız bir şeyler öğrenmek satmak almak ,
  • 09-07-2023, 11:13:29
    #9
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarafsız bir ortam olmalı,
    Burası Gündelik gelişmeleri tartışma platformu değil , onu yapan sayfalar mevcut , açın bir hesap sürekli yazın çizin ,

    Sonuçta amacımız bir şeyler öğrenmek satmak almak ,
    O zaman 'yine zam geldi' konularıda kaldırılmalı.
    Sonuçta gündelik gelişmeleri tartışma platformu değil burası
    Veya maxi geyik komple kapatılmalı sonuçta abuk sabuk konular var burası bilgi kirliliği platformu değil hocam