Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet sadece bu kategoride var birşeyler





Ülkenin halinden Memnun olur olmaz forumdaki diğer kişiler ben onda değilim inanın, sadece iyi bir konu olunca silinmiyor en ufak bir eleştiri dahi olsa konu direk '404'
Yaptığım şey sadece şu o gün saatlerce takip ettim herkes zamlardan şikayet ediyordu herkes şikayetçi ise bu partiye oy veren kimler tarzında bir şey yazmıştım.
Siyaset, futbol ve din gibi konular fanatik insanlarla dolu. Kendi kişisel görüşünüzü yazdığınız anda ne olursa olsun yüzlerce kişi engelliyor küfürler havada dolaşıyor kavgalar başlıyor. Karşısındaki insana saygısı olmayan fanatiklerle dolu bu konular.
Kargaşadan başka bir şey çıkarmıyor. Ben savunanların konularının anında silindiğini görüyorum.
Üşenmedim mesajı da buldum.
https://www.r10.net/maxigeyik/373164...post1085476978