Kendi açtığım konular veya bir başkasının açtığı iktidara eleştiri veya memnuniyetsiz yada eleştiri tarzında olan konular siliniyor?
İktidar partisini savunan kişilerin konuları silinmiyorda eleştiri yapan kişilerin yorum - konusu anında siliniyor anında olmasa dahi 1 saat içerisinde 404 hatasını görüyoruz?

Bir konuda uzun uzun yazılar yazıyorum tam gönder diyorum konu çoktan patlamış
Veyahut içerisinde argo kullanmadığım hatta iktidar partisini destekleyen kişilere yönelik koyun vs resimlerini yoruma atan kişilere cevap vermememe rağmen hatalı ben oluyorum
(herkes mi şikayetçi bu durumdan) diye açtığım zamlara yönelik konum algı yapmaktan ötürü neden silindi.
Yaptığım şey algı değildi, ülkenin hali zaten belli herkes herşeyin farkında sırf ben konu açtım diye millet adam haklı lan hadi silahlı direniş yapalım devrim yapalım demeyecek.

Artık forumda bulunan yöneticilerin akparti savunucusu olduğunu düşünüyorum iyi bir konu açınca sorun yok en ufak eleştiri dahi yapsan ya konu ya cevap siliniyor.