Ezan okunurken saldırıya uğradık
84
●6.890
- 09-07-2023, 12:21:13Üyeliği durdurulduEzan okunurken müzik açtığım için insanların tepki gösterme hakkı var diye yorumladım hocam polisin dediğini.depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2023, 12:36:22Kardeş sen karakoldaki polislerin lafına bakıp davandan vazgeçersen yanlış yaparsın.aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu iş yükünden kaçıyor. Eğer müziğe karşı tepki olayına nefsi müdafa diyorlarsa gerekli yasa maddesini göstersinler.
Ayrıca küfür ettiler diyorsun. Küfür etmek mi nefsi müdafaa oluyormuş?
Sen tarikat polisine filan denk geldin heralde... - 09-07-2023, 12:42:35Ulan çakal Hem kendini bozmussun hemde Müslümanım diyorsun haysiyetsiz seniLadavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2023, 13:24:29Olmaz öyle şey. Küfür etmiş. Hakaret etmiş bunlar zaten suç. Verin dilekçenizi.aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2023, 13:58:06önce polise gitmek hata olmuş, direkt savcılığa gideceksin şikayetçi olup dosya açtıracaksın, ben tek bir polisin bireysel şikayete cevap verdiğini çözücü olduğunu görmedim, savcılık kanalıyla üst yazı gelince mecbur ilgilenecekler savamayacaklar böyle başındanaspetbiebs bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 09-07-2023, 14:48:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ezan olayından bağımsız müzik açıp çevreyi rahatsız edenleri ben de dövmek istiyorum.
Cam açıktı ve ezanı duymadık diyorsun. baya bağırtıyordun anlaşılan.
şimdi birisi müzik açıp, agsoz paylatıp apaçilik yaptığı için ben polise/savcıya gitsem, bana da bişey çıkmaz diyip yollayacaklar. böyle olunca da herkes kendi adaletini sağlamaya çalışıyor şiddete yönelim başlıyor. - 09-07-2023, 16:21:04Yazdığım cevap haklı çıktı ve dediğim gibi polisler olayı ciddiye almadı bu tarz olaylarda zaten karakola giderseniz karşılacağınız tavır budur onun yerine savcılık deneyin derim.aspetbiebs bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 09-07-2023, 18:24:40Üyeliği durdurulduSes bizim dışarıyı duyamayacagimiz ama dışarınin da 3-4 metreden daha uzaktaki kişilerin de duyamayacağı düzeydeydi. Kimseyi rahatsız ettiğimiz yokcortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

