cortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ezan olayından bağımsız müzik açıp çevreyi rahatsız edenleri ben de dövmek istiyorum.
Cam açıktı ve ezanı duymadık diyorsun. baya bağırtıyordun anlaşılan.

şimdi birisi müzik açıp, agsoz paylatıp apaçilik yaptığı için ben polise/savcıya gitsem, bana da bişey çıkmaz diyip yollayacaklar. böyle olunca da herkes kendi adaletini sağlamaya çalışıyor şiddete yönelim başlıyor.
Ses bizim dışarıyı duyamayacagimiz ama dışarınin da 3-4 metreden daha uzaktaki kişilerin de duyamayacağı düzeydeydi. Kimseyi rahatsız ettiğimiz yok