önce polise gitmek hata olmuş, direkt savcılığa gideceksin şikayetçi olup dosya açtıracaksın, ben tek bir polisin bireysel şikayete cevap verdiğini çözücü olduğunu görmedim, savcılık kanalıyla üst yazı gelince mecbur ilgilenecekler savamayacaklar böyle başından