Ezan okunurken müzik açtığım için insanların tepki gösterme hakkı var diye yorumladım hocam polisin dediğini.
Kardeş sen karakoldaki polislerin lafına bakıp davandan vazgeçersen yanlış yaparsın.
Çoğu iş yükünden kaçıyor. Eğer müziğe karşı tepki olayına nefsi müdafa diyorlarsa gerekli yasa maddesini göstersinler.
Ayrıca küfür ettiler diyorsun. Küfür etmek mi nefsi müdafaa oluyormuş?

Sen tarikat polisine filan denk geldin heralde...