Merhaba arkadaşlar,
web sitemde İyzico sanal pos kullanıyorum, bu firma tam bir ***********, aylardır ödememi 10+ gün sonra yapıyordu, bunlar görüştüm ödemenin hesaba geçişini 4 güne düşürdüler (sözde)
neyse
ilk kez bir müşterim satın aldığı hizmeti iptal etmek istedi, İyzico panelinde ise siparişi iptal edemiyorum bakiyeniz yok diyor
allahtan müşteri en düşük ücretli hizmeti almış iade edilecek tutar 300 küsür hesapta 10k para var bana diyor bakiyen yok
lan kafayımı yediniz adamın parası bile sizin havuzunuzda bekliyor ve sanalpos aldığım zaman bu konularda görüşme yapmıştık müşteri hizmetlerinden sürekli aramışlardı
bu iptal/iade durumlarını da sordum panelden hemen iptal edebiliyorsunuz demişlerdi...
Arkadaşlar hem komisyon oranı hemde işlem ücreti adı altında para alıyor, iptal için İyzico ya birde para göndermem gerekti bilin bakalım sanalpos firması nasıl para alıyor
iban'a para göndermemi istiyor
şaka gibi bir firma...
İşin özeti İyzico kullanırsanız paranız hesabınıza yatmaz, müşteriniz iptal / iade ederse hesabına parasını yatırmaz
hade banka prosedürü olsun, sen panelden iptal işlemini al ama 7 gün sonra hesaba para yatacak de hem iptal işlemini yapmıyorsun hem parayı vermiyorsun
üstüne bana diyor tüm bakiyenize 10 gün daha bloke koyarsak hemen iptal edebiliriz
300 tl için 10k parama 10 gün daha bloke koymak istiyor
Malum Türk lirası olarak para durduğunda olduğu yerde paranız azalmaya devam ediyor, işletme giderleriniz her gün artıyor, paranız var ama kullanamıyorsunuz, bu kadar saçma ve usulsuz bir durum olamaz
Sebebini soruyorum mantıklı bir açıklama yapılsa sesimi etmeyeceğim ama öyle diyor
lan bunu güvenlik için mi bekletiyorsunuz diyorum yok diyor, ne için blokluyorsun sana borcumu var , ee yok
allahın cezası sanal pos firması ne diye beni ve müşterimi mağdur ediyorsun, benim bir çalışma prensibim var sitemde yazmışım adamlar iptal edebiliyor
bunu sanalpos firmasının bana sağladığı hizmet karşılığında ben bu bilgiyi siteme yazıyorum ve ilk kez iptal işlemi olunca görüyoruz ki İyzico dandik sanalpos firması hiç bir dayanağı olmadan müşterinin parasını iade etmiyor
bu arada iptal işlemi müşteri 04.07.2023 tarihinde sipariş veriyor, yanlış hizmet aldığı için iptal etmek istiyor, 05.07.2023 saat 09:00 müşterimin iptalini yapmak istiyorum ve yapamadığımı görüyorum
son 3 aydır bu İyzico bana yaşatığı mağduriyetleri geçtim, müşterimi mağdur ederse anında benim için bu firma bitmiştir...
BİZİM İÇİN MÜŞTERİLERİMİZİN MEMNUNİYETİ ÖN PLANDA
insanlar bize güvenip, kaliteli hizmet almak istiyor ve biz bunu müşterilerimize sağlıyoruz ama gel gör ki İyzico söylediği hiçbir hizmeti sağlamıyor sonradan kafasına göre birşeyler uyguluyor
satışlarım artınca paraya bloke koyma, geç gönderme her türlü sorun çıkartma peşinde...
1 sitemde İyzico kullanmak gibi bir gaflete düştüm kesinlikle bu firma ile bir daha çalışmayacağım...
burayada yazıyorum, sitesinde yazan yada arayıp size söyledikleri hiçbir şey doğru değildir, sitedeki bilgiyi günceleyip şifaen söylediklerinide inkar ediyorlar
----------------------------------------
Müşterimiz mağdur olmasın diye İyzico ibanına sipariş tutarını gönderdim komisyon dahil, hem siteden komisyon kesti hemde iban yine komisyon tutarınıda gönderdim
bu kadar aşağılık ve adi bir firma neyse...
İnşallah gönderdiğim parayıda bloke koyup yine müşterinin parasını göndermemezlik yapmaz...
Siz siz olun e-ticaret yapacaksanız yada sanalpos kullanmak zorunda kalırsanız bu firmadan uzak durun
daha nice sıkıntılar var onlar bize etki ettiği için sorun etmedik kendimize ama müşterimi mağdur etmeye kalkarsa o firma bizim için bitmiştir.
Bugün itibari ile İyzico ile çalışmamızı sonlandırdık...
İyzico Sanal pos web sitenizde kullanmayın
20
●1.436
- 05-07-2023, 10:20:03Blokaj hepsi koyuyordur 1 yıldır onu fazla sorun etmedim, son 6 ay içinde ödemeler bi baktım çok geç geliyor, bayramdan önce aradım görüştüm 4 güne düşürdüler sözde...gyro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söylediklerinize hemen bakıyorum hocam çok teşekkür ederim
benim için şuan en önemli kriter iptal/iade, sanalpos bana şunu demesini istiyorum aynı gün yada 3 gün içinde iade tamamlandır vs. bende sitemde öyle yazarım
bu iyzico dandik firması bana aynı gün diyor ilk kez iptal işlemi oldu hesapta parada var iptal yapamıyorum bakiye yükle diyor
bunlar reklamlarla kendini şişirmiş yada eskiden iyiydi şuan en kötü firma...
ben 1 sitemde kullanıyorum 1 yıldan fazla oldu müşterimi mağdur etmesi bardağı taşıran son damla oldu...
kesinlikle bir daha iyzico dandik sanalposunu kullanmam... ve kimseyede tavsiye etmem, sizi ve müşterileriniz mağdur ederler
ararsınız önündeki yazılı kağıdı okuyan bir kadın açar ve size sinir krizi geçirtir... - 05-07-2023, 10:25:464 yıldır iyzico ile çalışıyoruz sorun yaşamadık, 2 gün bloke uyguluyorlar her çarşamba ödeme yapıyorlar.
- 05-07-2023, 10:27:47iptal/iadelerinizde sorun yaşadınız mı hiç?Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2023, 10:29:29Hiç iade/iptal sürecimiz olmadığından o konuda tecrübemiz olmadı.NANOTEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2023, 10:42:44ben tecrübe ettim ve berbatlarElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

sizin 2 güne düşürmüşer blokajınız 4 yıldır kullanıyorsunuz, benimde bayramdan önce gına geldi aradım sordum 4 güne düşürdüler
konuda dikkat ederseniz asıl meselem iptal/iade yapmaması
hesabımda param var 1 gün olmuş müşterim yanlış hizmet aldığı için iptal etmek istedi, panele giriyorum iptal etmek istiyorum bakiye yükle diyor
müşteri hizmetlerini aradım bana nedenini sebebini söyleyemiyor, diyor ya bize ibana para atacaksın yada senin tüm paranı 10 gün daha bloke koyacaz anca öyle iptal ederiz işlemi diyor
sanalpos almadan önce/ kullanmadan önce görüşmelerimizde her konuda yardımcı oluyor ve bilgi veriyorlardı ama hepsi şifaen gerçekleşen durumlar ve siz onların sitelerinde yazdığı yada söylediğine göre sitenize ve iptal/iade politikanıza yazıyorsunuz, sonra bir bakıyorsunuz söylediğinden caymış
firma bana aynı gün iptal/iade edebilirsiniz istediğiniz an iptal edebiliyorsunuz diyordu bende ona göre iptal/iade politikamı yazdım siteme ekledim...
onlara bıraksam müşterim mağdur olacak ve web sitemin güvenilirliği ve prestiji zedelenecek, verdiğiniz hizmet ve ürününüze güveniyorsanız ve kendi alanınızda bir prestij ve güvenilir firma konumuna gelmişseniz bu tarz müşteri odaklı durumlar çok önemli, bir tane negatif geri dönüş markanızı karalamaya yeter...
anladığım kadarıyla bu sanalpos firmalarıda manuel iş görüyor firmadan firmaya verdikleri hizmet farklılık gösteriyor, ben daha kurumsal çalışan ve herşeyi oturmuş bir sanalpos firmasına geçeceğim...
bakın sizde 2 gün blokaj bizde 10 gün+
nerde adalet 
(sözde 4 gün yani
)
