Merhaba arkadaşlar,
web sitemde İyzico sanal pos kullanıyorum, bu firma tam bir ***********, aylardır ödememi 10+ gün sonra yapıyordu, bunlar görüştüm ödemenin hesaba geçişini 4 güne düşürdüler (sözde)
neyse
ilk kez bir müşterim satın aldığı hizmeti iptal etmek istedi, İyzico panelinde ise siparişi iptal edemiyorum bakiyeniz yok diyor
allahtan müşteri en düşük ücretli hizmeti almış iade edilecek tutar 300 küsür hesapta 10k para var bana diyor bakiyen yok
lan kafayımı yediniz adamın parası bile sizin havuzunuzda bekliyor ve sanalpos aldığım zaman bu konularda görüşme yapmıştık müşteri hizmetlerinden sürekli aramışlardı
bu iptal/iade durumlarını da sordum panelden hemen iptal edebiliyorsunuz demişlerdi...

Arkadaşlar hem komisyon oranı hemde işlem ücreti adı altında para alıyor, iptal için İyzico ya birde para göndermem gerekti bilin bakalım sanalpos firması nasıl para alıyor
iban'a para göndermemi istiyor
şaka gibi bir firma...

İşin özeti İyzico kullanırsanız paranız hesabınıza yatmaz, müşteriniz iptal / iade ederse hesabına parasını yatırmaz
hade banka prosedürü olsun, sen panelden iptal işlemini al ama 7 gün sonra hesaba para yatacak de hem iptal işlemini yapmıyorsun hem parayı vermiyorsun
üstüne bana diyor tüm bakiyenize 10 gün daha bloke koyarsak hemen iptal edebiliriz
300 tl için 10k parama 10 gün daha bloke koymak istiyor

Malum Türk lirası olarak para durduğunda olduğu yerde paranız azalmaya devam ediyor, işletme giderleriniz her gün artıyor, paranız var ama kullanamıyorsunuz, bu kadar saçma ve usulsuz bir durum olamaz

Sebebini soruyorum mantıklı bir açıklama yapılsa sesimi etmeyeceğim ama öyle diyor
lan bunu güvenlik için mi bekletiyorsunuz diyorum yok diyor, ne için blokluyorsun sana borcumu var , ee yok
allahın cezası sanal pos firması ne diye beni ve müşterimi mağdur ediyorsun, benim bir çalışma prensibim var sitemde yazmışım adamlar iptal edebiliyor
bunu sanalpos firmasının bana sağladığı hizmet karşılığında ben bu bilgiyi siteme yazıyorum ve ilk kez iptal işlemi olunca görüyoruz ki İyzico dandik sanalpos firması hiç bir dayanağı olmadan müşterinin parasını iade etmiyor

bu arada iptal işlemi müşteri 04.07.2023 tarihinde sipariş veriyor, yanlış hizmet aldığı için iptal etmek istiyor, 05.07.2023 saat 09:00 müşterimin iptalini yapmak istiyorum ve yapamadığımı görüyorum

son 3 aydır bu İyzico bana yaşatığı mağduriyetleri geçtim, müşterimi mağdur ederse anında benim için bu firma bitmiştir...

BİZİM İÇİN MÜŞTERİLERİMİZİN MEMNUNİYETİ ÖN PLANDA

insanlar bize güvenip, kaliteli hizmet almak istiyor ve biz bunu müşterilerimize sağlıyoruz ama gel gör ki İyzico söylediği hiçbir hizmeti sağlamıyor sonradan kafasına göre birşeyler uyguluyor
satışlarım artınca paraya bloke koyma, geç gönderme her türlü sorun çıkartma peşinde...

1 sitemde İyzico kullanmak gibi bir gaflete düştüm kesinlikle bu firma ile bir daha çalışmayacağım...

burayada yazıyorum, sitesinde yazan yada arayıp size söyledikleri hiçbir şey doğru değildir, sitedeki bilgiyi günceleyip şifaen söylediklerinide inkar ediyorlar

----------------------------------------
Müşterimiz mağdur olmasın diye İyzico ibanına sipariş tutarını gönderdim komisyon dahil, hem siteden komisyon kesti hemde iban yine komisyon tutarınıda gönderdim
bu kadar aşağılık ve adi bir firma neyse...
İnşallah gönderdiğim parayıda bloke koyup yine müşterinin parasını göndermemezlik yapmaz...

Siz siz olun e-ticaret yapacaksanız yada sanalpos kullanmak zorunda kalırsanız bu firmadan uzak durun

daha nice sıkıntılar var onlar bize etki ettiği için sorun etmedik kendimize ama müşterimi mağdur etmeye kalkarsa o firma bizim için bitmiştir.
Bugün itibari ile İyzico ile çalışmamızı sonlandırdık...