• 04-07-2023, 01:12:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam arkadaşlar 1 kaç aydır flört ettim bir kız vardı iyi de geçiniyorduk bayadır kafamı dağıtıp eğlendim bir insandı sevgiden v.s bir çok şeyden konuşuyorduk 2 gün öncede antalyadan ankaraya gitti ehliyet sınavı için burada önce bana yalnız çıkıp gezicem dedi ardından 1 erkek arkadaşı varmış başta söylemedi bunu mekanda onla içmeye gitti ardından konuştuk filan sonra aradı beni kafası güzel konuştuk böyle filan ardından yanında ki çocuğa verdi telefonu tanımam için çocukla konuşuyoruz tanışıyoruz derken bana demesin mi biz bu akşam ismi atıyorum "ayşe" ile birlikte kalcaz yanlış anlama o benim kardeşim hatta insanlar beni tanıdıgında yanlış algılıyor gay filan diyor ama o benim dostum bu akşam baş başa kalcaz aklında bir şey olmasın v.s diye arkadaş ağrıma gitti madem böyle bir şey olacak sen söylesene bana hiç tanımadım çocuğa telefonu veriyorsun bana telefonda bunu söylüyor bunun dürüstlüğü yanı kalır şeyi ne kavga çıkarmamak için zor tutuyorum kendimi çocuk kendini sabaha kadar anlatsa ne olur sarhoşsunuz birlikte kalacaksınız aynı evde birde sizce bu normal mi hadi normalleştirsem bile ya ben niye bunu tanımadığım bir çocuğun ağzından duyuyorum. siz olsanız ne yapardınız merak ediyorum yardımcı olur musunuz ?
  • 04-07-2023, 01:14:24
    #2
    Çoktan engelleyip hayatımdan çıkartmıştım hocam
  • 04-07-2023, 01:15:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    oguzhankayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoktan engelleyip hayatımdan çıkartmıştım hocam

    dimi hocam daha kavga çıkarmadım ama ağrıma gitti yani neden böyle bir şeyi tanımadım insandan duyuyorum ki normalleştirmek için elimden geleni yaptım ama olmuyor sadece fikirlerinizi duymak istedim hatalı bir şey yapıp sonradan hata ben mi yaptım demek istemiyorum emin olmak istedim. bunun içinde güzel fikirlerinize ihtiyaç duydum teşekkür ederim.
  • 04-07-2023, 01:16:14
    #4
    En çok bu durumu kızdan değil de çocuktan duyduğun için bozulmuşsun gibi algıladım, Allah başka dert vermesin
  • 04-07-2023, 01:16:28
    #5
    Engelle kardeşim
  • 04-07-2023, 01:16:31
    #6
    Knka ince düşünürsen incinirsin bos ver , ben senin yerinde olsam yol vermiştim.
  • 04-07-2023, 01:16:50
    #7
    Proffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dimi hocam daha kavga çıkarmadım ama ağrıma gitti yani neden böyle bir şeyi tanımadım insandan duyuyorum ki normalleştirmek için elimden geleni yaptım ama olmuyor sadece fikirlerinizi duymak istedim hatalı bir şey yapıp sonradan hata ben mi yaptım demek istemiyorum emin olmak istedim. bunun içinde güzel fikirlerinize ihtiyaç duydum teşekkür ederim.
    Hocam bir ilişkide sevgiden bile önemli olan şey saygıdır. Bu yapılan saygısızlık ve ben böyle bir şeye bir saniye tahammül etmem.
  • 04-07-2023, 01:18:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En çok bu durumu kızdan değil de çocuktan duyduğun için bozulmuşsun gibi algıladım, Allah başka dert vermesin

    bir çok konuya bozuldum aslında ama saygısızlık çok başka seviye hocam yine kabul etmezdim bu durumu ama düşünsene tanımadın biri telefonda söylüyor inandığın insan değil saçmalık yani aslında hiç birini kabul etmezdim ama onun bunu söylememesi birde bu olayı 5x yaptı
  • 04-07-2023, 01:22:08
    #9
    Kız arkadaşımın başka bir erkekle kalması mı, başka bir erkeği telefona vermesi mi, yoksa başka bir erkekle baş başa alkol içmeye gitmesi mi?

    Çoktan Allah'a emanet diyip engellemiştim...

    Ben biraz geri kafalıyım beni aldırmayın