Çoktan engelleyip hayatımdan çıkartmıştım hocam
dimi hocam daha kavga çıkarmadım ama ağrıma gitti yani neden böyle bir şeyi tanımadım insandan duyuyorum ki normalleştirmek için elimden geleni yaptım ama olmuyor sadece fikirlerinizi duymak istedim hatalı bir şey yapıp sonradan hata ben mi yaptım demek istemiyorum emin olmak istedim. bunun içinde güzel fikirlerinize ihtiyaç duydum teşekkür ederim.