Selam arkadaşlar 1 kaç aydır flört ettim bir kız vardı iyi de geçiniyorduk bayadır kafamı dağıtıp eğlendim bir insandı sevgiden v.s bir çok şeyden konuşuyorduk 2 gün öncede antalyadan ankaraya gitti ehliyet sınavı için burada önce bana yalnız çıkıp gezicem dedi ardından 1 erkek arkadaşı varmış başta söylemedi bunu mekanda onla içmeye gitti ardından konuştuk filan sonra aradı beni kafası güzel konuştuk böyle filan ardından yanında ki çocuğa verdi telefonu tanımam için çocukla konuşuyoruz tanışıyoruz derken bana demesin mi biz bu akşam ismi atıyorum "ayşe" ile birlikte kalcaz yanlış anlama o benim kardeşim hatta insanlar beni tanıdıgında yanlış algılıyor gay filan diyor ama o benim dostum bu akşam baş başa kalcaz aklında bir şey olmasın v.s diye arkadaş ağrıma gitti madem böyle bir şey olacak sen söylesene bana hiç tanımadım çocuğa telefonu veriyorsun bana telefonda bunu söylüyor bunun dürüstlüğü yanı kalır şeyi ne kavga çıkarmamak için zor tutuyorum kendimi çocuk kendini sabaha kadar anlatsa ne olur sarhoşsunuz birlikte kalacaksınız aynı evde birde sizce bu normal mi hadi normalleştirsem bile ya ben niye bunu tanımadığım bir çocuğun ağzından duyuyorum. siz olsanız ne yapardınız merak ediyorum yardımcı olur musunuz ?