Siz olsanız ne yapardınız ?
19
●466
- 04-07-2023, 01:22:11Engellemek çocuk işidir. Sizi ararsa açmayın, mesaj atarsa görüldü dahi atmayın ya da mesajlarına geri dönün ama eskisi kadar emojili, samimi olmasın. Soğuk yapmayın ama çok samimi de davranmayın. Ne yapıyorsun? gibi sorular sorarsa arkadaşlarla geziyoruz vs. diye sallayın. Keyfinizin yerinde olması onun için çıldırma meselesi olacaktır. Sen olmasan da hayat devam ediyor havasını vermen gerekiyor. Hiçbir şey yaşanmamış gibi ne bileyim oyun oynarken story vs. atın. Futbol editleri falan paylaşın. Ağırına gitsin. Siz onla tartışmadan, cevap vermeden kendi saygınlığınızı mesafenizi koyarak belli edeceksiniz. O buna yeter. Hatta samimi olduğunuz kız arkadaşlarınız varsa onlarla story atın.
- 04-07-2023, 01:22:21Engellemeniz en iyisi olacaktır hocam tabi bizler için demesi kolayda ben olsam kaldıramam yani Ankaranın neresindeymiş bu gevş*k
- 04-07-2023, 01:38:33Üyeliği durdurulduvalla hocam şuan kavga çıkardım yanına gelicem diyor 600 km ötedeyim şuan otonüs bileti bakıyorum şimdi kalkıp yanına gelicem yazdı gerçekten bu kadınları anlamak çok ama çok zorM4M1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2023, 01:39:38Üyeliği durdurulduvalla içine ettim şuan kalkıp yanına geleceğim diye tutturdu bilet alıyormuş kabul etmedim bendegfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2023, 01:52:09Hocam ehliyet sınavı için neden başka bir il'e gidiyor kiProffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2023, 01:54:13Üyeliği durdurulduByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ankarada kayıt olmuş orada 1 sınav kaybetti sonra antalyaya geri geldi tekrar sınava girebilmesi için ankaraya dönmesi gerekiyordu .