• 04-07-2023, 01:22:11
    #10
    Engellemek çocuk işidir. Sizi ararsa açmayın, mesaj atarsa görüldü dahi atmayın ya da mesajlarına geri dönün ama eskisi kadar emojili, samimi olmasın. Soğuk yapmayın ama çok samimi de davranmayın. Ne yapıyorsun? gibi sorular sorarsa arkadaşlarla geziyoruz vs. diye sallayın. Keyfinizin yerinde olması onun için çıldırma meselesi olacaktır. Sen olmasan da hayat devam ediyor havasını vermen gerekiyor. Hiçbir şey yaşanmamış gibi ne bileyim oyun oynarken story vs. atın. Futbol editleri falan paylaşın. Ağırına gitsin. Siz onla tartışmadan, cevap vermeden kendi saygınlığınızı mesafenizi koyarak belli edeceksiniz. O buna yeter. Hatta samimi olduğunuz kız arkadaşlarınız varsa onlarla story atın.
  • 04-07-2023, 01:22:21
    #11
    Engellemeniz en iyisi olacaktır hocam tabi bizler için demesi kolayda ben olsam kaldıramam yani Ankaranın neresindeymiş bu gevş*k
  • 04-07-2023, 01:29:25
    #12
    hocam uzak mesafe değilse bunu fesat anlamda demiyorum sadece bence deneyin siz onunla kalmak isteseniz kalırmı eğer kalmıcaksa onu sizden daha yakın görüyor
  • 04-07-2023, 01:38:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    M4M1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam uzak mesafe değilse bunu fesat anlamda demiyorum sadece bence deneyin siz onunla kalmak isteseniz kalırmı eğer kalmıcaksa onu sizden daha yakın görüyor
    valla hocam şuan kavga çıkardım yanına gelicem diyor 600 km ötedeyim şuan otonüs bileti bakıyorum şimdi kalkıp yanına gelicem yazdı gerçekten bu kadınları anlamak çok ama çok zor
  • 04-07-2023, 01:39:38
    #14
    Üyeliği durduruldu
    gfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız arkadaşımın başka bir erkekle kalması mı, başka bir erkeği telefona vermesi mi, yoksa başka bir erkekle baş başa alkol içmeye gitmesi mi?

    Çoktan Allah'a emanet diyip engellemiştim...

    Ben biraz geri kafalıyım beni aldırmayın
    valla içine ettim şuan kalkıp yanına geleceğim diye tutturdu bilet alıyormuş kabul etmedim bende
  • 04-07-2023, 01:52:09
    #15
    Proffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar 1 kaç aydır flört ettim bir kız vardı iyi de geçiniyorduk bayadır kafamı dağıtıp eğlendim bir insandı sevgiden v.s bir çok şeyden konuşuyorduk 2 gün öncede antalyadan ankaraya gitti ehliyet sınavı için burada önce bana yalnız çıkıp gezicem dedi ardından 1 erkek arkadaşı varmış başta söylemedi bunu mekanda onla içmeye gitti ardından konuştuk filan sonra aradı beni kafası güzel konuştuk böyle filan ardından yanında ki çocuğa verdi telefonu tanımam için çocukla konuşuyoruz tanışıyoruz derken bana demesin mi biz bu akşam ismi atıyorum "ayşe" ile birlikte kalcaz yanlış anlama o benim kardeşim hatta insanlar beni tanıdıgında yanlış algılıyor gay filan diyor ama o benim dostum bu akşam baş başa kalcaz aklında bir şey olmasın v.s diye arkadaş ağrıma gitti madem böyle bir şey olacak sen söylesene bana hiç tanımadım çocuğa telefonu veriyorsun bana telefonda bunu söylüyor bunun dürüstlüğü yanı kalır şeyi ne kavga çıkarmamak için zor tutuyorum kendimi çocuk kendini sabaha kadar anlatsa ne olur sarhoşsunuz birlikte kalacaksınız aynı evde birde sizce bu normal mi hadi normalleştirsem bile ya ben niye bunu tanımadığım bir çocuğun ağzından duyuyorum. siz olsanız ne yapardınız merak ediyorum yardımcı olur musunuz ?
    Hocam ehliyet sınavı için neden başka bir il'e gidiyor ki
  • 04-07-2023, 01:54:13
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ByCaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ehliyet sınavı için neden başka bir il'e gidiyor ki

    ankarada kayıt olmuş orada 1 sınav kaybetti sonra antalyaya geri geldi tekrar sınava girebilmesi için ankaraya dönmesi gerekiyordu .
  • 04-07-2023, 02:02:19
    #17
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engellemek çocuk işidir. Sizi ararsa açmayın, mesaj atarsa görüldü dahi atmayın ya da mesajlarına geri dönün ama eskisi kadar emojili, samimi olmasın. Soğuk yapmayın ama çok samimi de davranmayın. Ne yapıyorsun? gibi sorular sorarsa arkadaşlarla geziyoruz vs. diye sallayın. Keyfinizin yerinde olması onun için çıldırma meselesi olacaktır. Sen olmasan da hayat devam ediyor havasını vermen gerekiyor. Hiçbir şey yaşanmamış gibi ne bileyim oyun oynarken story vs. atın. Futbol editleri falan paylaşın. Ağırına gitsin. Siz onla tartışmadan, cevap vermeden kendi saygınlığınızı mesafenizi koyarak belli edeceksiniz. O buna yeter. Hatta samimi olduğunuz kız arkadaşlarınız varsa onlarla story atın.
    adam haklı
  • 04-07-2023, 02:03:12
    #18
    şu saatlerde pek de iyi şeyler yaşanmıyor bence, kardeşiyle. neyse….