Engellemek çocuk işidir. Sizi ararsa açmayın, mesaj atarsa görüldü dahi atmayın ya da mesajlarına geri dönün ama eskisi kadar emojili, samimi olmasın. Soğuk yapmayın ama çok samimi de davranmayın. Ne yapıyorsun? gibi sorular sorarsa arkadaşlarla geziyoruz vs. diye sallayın. Keyfinizin yerinde olması onun için çıldırma meselesi olacaktır. Sen olmasan da hayat devam ediyor havasını vermen gerekiyor. Hiçbir şey yaşanmamış gibi ne bileyim oyun oynarken story vs. atın. Futbol editleri falan paylaşın. Ağırına gitsin. Siz onla tartışmadan, cevap vermeden kendi saygınlığınızı mesafenizi koyarak belli edeceksiniz. O buna yeter. Hatta samimi olduğunuz kız arkadaşlarınız varsa onlarla story atın.