• 11-05-2009, 20:27:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Türk dizi sadece kurtlar vadisi izliyorum onun dışında 8 adet yabancı dizi izliyorum.
    Bunlardan Prison Break tamamen bitiyor. Başka sezon olmuycak. 16 sında bitecek.
    Lost ta sezon finali olacak ayın 14 ünde

    Ve bu kadar diziden en iyi olanı dexter geri dönüyor 31 mayıs tarihinde.
    http://www.sho.com/site/schedules/pr...1&seriesid=323
    Benim gibi dexter hayranı iseniz haber vereyim istedim.
  • 11-05-2009, 21:06:18
    #2
    Misafir
    Bence konu olarak en iyi Lost.Heroes ve prison break gibi dizilerle Lostu ayırmak lazım.

    Dexter i izlemedim.İzlemeyi düşünebilirim vakit çok konusunu özetlermisin
  • 11-05-2009, 21:07:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    lostu bende izledim. prison break ve dexter var onlara başlıcam en baştan
  • 11-05-2009, 21:09:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Lost sezon bitiyor değilmi tamemen bitmiyor yanlışmıyım.
  • 11-05-2009, 21:12:06
    #5
    Lostun her bolumu sinema tadinda prison break oyuncular oynamak istemiyormus diye duydum. Benim gozumde en iyisi lost diger tavsiyem oyuncu kalitesiyle Monk ve rescue me
  • 11-05-2009, 21:12:38
    #6
    Valla biraz geçmişlere gidin benim gibi "OZ" izleyin eğer izlemeseydiniz. 2. sezonuna başladım, gerçekten süper dizi. Lise yıllarımda (1999 gibi) yarım yamalak izlemiştim. Şimdi bütün bölümleri indirdim izliyorum, şiddetle tavsiye ederim.
  • 11-05-2009, 21:23:18
    #7
    dexterin bi'kaç bölümünü izledim hoşuma gitmedi.ama adam öldürme meyilini kötüler için kullanan birini izlemek isteyenlere tavsiye edilebilir.kısaca konumuz bu : )
  • 11-05-2009, 21:30:43
    #8
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Özledik Dex'i, başlasın başlasın...
  • 11-05-2009, 21:32:36
    #9
    Lostun bu sezonki 15. bölümü (son yayınlanan) bence tüm sezonlardaki en kaliteli bölümüydü