Valla biraz geçmişlere gidin benim gibi "OZ" izleyin eğer izlemeseydiniz. 2. sezonuna başladım, gerçekten süper dizi. Lise yıllarımda (1999 gibi) yarım yamalak izlemiştim. Şimdi bütün bölümleri indirdim izliyorum, şiddetle tavsiye ederim.