Konu
Yabancı Diziler Başlığı - Tavsiyeler/Yorumlar
11-05-2009, 21:12:38
#6
Dogan
Valla biraz geçmişlere gidin benim gibi "
OZ
" izleyin eğer izlemeseydiniz. 2. sezonuna başladım, gerçekten süper dizi. Lise yıllarımda (1999 gibi) yarım yamalak izlemiştim. Şimdi bütün bölümleri indirdim izliyorum, şiddetle tavsiye ederim.