• 12-05-2009, 06:40:16
    #28
    lost 6.sezonda çekilecekmiş.öyle okumuştum internette.
  • 12-05-2009, 07:09:52
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Tavsiye Ettiklerim ;

    Lost
    24 (CNBC-E)
    Chuck (CNBC-E)
    CSI: NY (CNBC-E)
    NCIS
    House
    Criminal Minds
  • 12-05-2009, 07:17:16
    #30
    Prison Break'ın bitmesine üzüldüm.
  • 12-05-2009, 08:10:59
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Diziciler için bir kötü haber daha
    how i met your mother ında 2 bölümü kalsın. Sezon finali yapıyor ayın 18 inde bu sezonda bitiyor. Bundan sonra 1 sezon daha oynar tahminim.
    Gossip girl de ayın 18 inde bitiyor. Oda sezon finali sadece tahminim.
  • 12-05-2009, 09:13:27
    #32
    Üyeliği durduruldu
    THE RICHES


    buda güzel tnt de her sali gece 00:00


    Birde birşey sorucam ben bu lostu ve prison break hangi kanalda izleyebilirimki ?
  • 12-05-2009, 09:33:50
    #33
    Platin üye
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bide bunu deneyin Coupling Cem Yılmaz'ın espirilerinin yarıdan fazlası burdan arak

    İngilizcesi olanlar için Arrested Development gelmiş geçmiş en komik dizi yalakça değil de zekice espiri sevenler için ideal bi dizi

    Lost heroes gibi popüler değil de gizli kalmış dizileri de araştırın arkadaşlar gerçekten çok güzel diziler var mesela bi eureka bi big bang theory bi scrubs seinfield kyle xy... Ama bence tüm diziler içinde en güzel bi dizi var o kadar dizi izledim onların içinde en beğendiğim dizidir ismi supernatural yok böyle bi dizi
    big bang theory'i bu forumda seyredip beğenmedim diyecek bir kişi bile olamaz.
    harbiden çok güzel dizi.
  • 13-05-2009, 02:08:46
    #34
    Misafir
    Lost 'un 6 sezon olacağı açıklanmıştı zaten.Önümüzde bir sezon kaldı.Türkçe dublajlı izlemeyin bence dizileri en iyi alt yazılı.
  • 13-05-2009, 07:14:31
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Lost'un Reytingler Tavan Olduğu Halde Neden 6. Sezon Bitiyor ki ? Uyuz Oldum Bu Habere Ya. En Sevdiğim Diziydi...
  • 13-05-2009, 07:53:52
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Diziler uzadıkça suları çıkıyor. (ki) bence çılkı çıktı.
    Zaten yeni sezon ocakta filan başlar yani çok var. Gelecek haziranada bütün bölümler biter.

    Şu anda 31 mayıs ın gelmesini iple çekiyorum.

    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lost'un Reytingler Tavan Olduğu Halde Neden 6. Sezon Bitiyor ki ? Uyuz Oldum Bu Habere Ya. En Sevdiğim Diziydi...