Yabancı Diziler Başlığı - Tavsiyeler/Yorumlar
78
●3.632
- 12-05-2009, 09:33:50big bang theory'i bu forumda seyredip beğenmedim diyecek bir kişi bile olamaz.slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
harbiden çok güzel dizi. - 13-05-2009, 07:53:52Üyeliği durdurulduDiziler uzadıkça suları çıkıyor. (ki) bence çılkı çıktı.
Zaten yeni sezon ocakta filan başlar yani çok var. Gelecek haziranada bütün bölümler biter.
Şu anda 31 mayıs ın gelmesini iple çekiyorum.
TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle