Diziler uzadıkça suları çıkıyor. (ki) bence çılkı çıktı.
Zaten yeni sezon ocakta filan başlar yani çok var. Gelecek haziranada bütün bölümler biter.
Şu anda 31 mayıs ın gelmesini iple çekiyorum.
Lost'un Reytingler Tavan Olduğu Halde Neden 6. Sezon Bitiyor ki ? Uyuz Oldum Bu Habere Ya. En Sevdiğim Diziydi...