• 11-05-2009, 21:35:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    snare izlediğin başka hangi diziler var.

    benim izlediklerim

    How i met your mother
    Lost
    Prison break 3. sezon bitti 4. sezona başlıyacağım.
    Ghost whisperer
    Chuck - 2. sezon bitti 3. sezonu bekliyorum ve hemen başlasın 2. sezon final süperdi.
    Gossip girl
    24
    Battlestar galactica - prison break ve lost bitsin izleyeceğim
    big shot - prison break ve lost bitsin izleyeceğim
  • 11-05-2009, 21:37:22
    #11
    24 ü izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.
  • 11-05-2009, 21:40:49
    #12
    Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla biraz geçmişlere gidin benim gibi "OZ" izleyin eğer izlemeseydiniz. 2. sezonuna başladım, gerçekten süper dizi. Lise yıllarımda (1999 gibi) yarım yamalak izlemiştim. Şimdi bütün bölümleri indirdim izliyorum, şiddetle tavsiye ederim.
    OZ'u bende şiddetle tavsiye ederim yayınlandığı dönemde tv'de kaçırmadan seyrederdim....
  • 11-05-2009, 21:48:18
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar şiddetle "How i met your mother" dizisini öneririm. Özellikle BARNEY karakteri bi harika...
  • 11-05-2009, 21:53:29
    #14
    Üyeliği durduruldu
    whoyouare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şiddetle "How i met your mother" dizisini öneririm. Özellikle BARNEY karakteri bi harika...
    annenizle nasıl tanıştım bu diziyi yazmayı unutmuşum barney stinson tam bi p.. izleyenler bilir efsanevi demesi hoşuma gidiyo
  • 11-05-2009, 21:59:01
    #15
    Dextere bende başlıcam
  • 11-05-2009, 22:08:03
    #16
    KNIGHT RIDER izleyen var mı ?



    izleyen varsa nasıl dizi ?
  • 11-05-2009, 23:20:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bence zaman kaybetmeden başla müptelası olacaksın
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dextere bende başlıcam
    Banada yeni diziler lazım yaz geldi dizi kalmadı piyasada. Yada filmlere sarcam herhalde bakalım. Bu aralar son 20yılın arşivlerini tarıyorum. Adı bilinmedik ama çok güzel filmler buluyorum(Söylemesi ayıp 1080p ) .
  • 11-05-2009, 23:43:31
    #18
    Platin üye
    Dexter'ı seyredince bizim dizileri seyredesi gelmiyor insanın. adamlar 3 bölümde bir günü çektiler neredeyse. bu kadar detaylı anlatım zor bulunur.