• 02-07-2023, 19:12:06
    #1
    Arkadaşlar buradan 3500 TL bir borç yaptım. Asgari ödeme tutarı var mıdır? Her ay sadece asgarisini ödesem sorun olur mu? Bazı yerlerde Kredi kartı gibi asgarisini 3 kere ödersen paranın tamamını istiyorlarmış diye duydum. ama sözleşmede böyle bir şey yok. Kullanan varsa yardımcı olabilir mi ?
  • 02-07-2023, 19:13:07
    #2
    sürekli faiz işler gecikme olursa tamamen bloke konur.
  • 02-07-2023, 19:14:41
    #3
    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürekli faiz işler gecikme olursa tamamen bloke konur.
    faiz problem değil hocam 1 ay 100 TL'den az faiz koyuyor. benim sormak istediğim, asgari ödemesi. bu tutar 3 kere üst üste ödenince banka paranın tamamını isteyebiliyormuş.
  • 02-07-2023, 19:16:00
    #4
    sanca54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faiz problem değil hocam 1 ay 100 TL'den az faiz koyuyor. benim sormak istediğim, asgari ödemesi. bu tutar 3 kere üst üste ödenince banka paranın tamamını isteyebiliyormuş.

    4-5 ay öncesine dek böyle bi olayyoktu eksimi kapattım öncesinde böyle istekte bulunmadılar
  • 02-07-2023, 19:17:28
    #5
    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4-5 ay öncesine dek böyle bi olayyoktu eksimi kapattım öncesinde böyle istekte bulunmadılar
    Ben de sözleşmeyi inceledim böyle bir ibare yok. Asgarisini her ay ödersem gecikmeye düşmeyeceği için bir problem olmaz herhalde.
  • 02-07-2023, 19:43:34
    #6
    Platin üye
    sanca54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de sözleşmeyi inceledim böyle bir ibare yok. Asgarisini her ay ödersem gecikmeye düşmeyeceği için bir problem olmaz herhalde.
    Gelen asgari tutarı ödediğiniz sürece yıllarcs yine bu şekilde devam edebilirsiniz. Sorun olmaz.