Akbank Artı Para KMH Hesabı
5
●198
- 02-07-2023, 19:12:06Arkadaşlar buradan 3500 TL bir borç yaptım. Asgari ödeme tutarı var mıdır? Her ay sadece asgarisini ödesem sorun olur mu? Bazı yerlerde Kredi kartı gibi asgarisini 3 kere ödersen paranın tamamını istiyorlarmış diye duydum. ama sözleşmede böyle bir şey yok. Kullanan varsa yardımcı olabilir mi ?
- 02-07-2023, 19:14:41faiz problem değil hocam 1 ay 100 TL'den az faiz koyuyor. benim sormak istediğim, asgari ödemesi. bu tutar 3 kere üst üste ödenince banka paranın tamamını isteyebiliyormuş.pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2023, 19:16:00sanca54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4-5 ay öncesine dek böyle bi olayyoktu eksimi kapattım öncesinde böyle istekte bulunmadılar - 02-07-2023, 19:17:28Ben de sözleşmeyi inceledim böyle bir ibare yok. Asgarisini her ay ödersem gecikmeye düşmeyeceği için bir problem olmaz herhalde.pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2023, 19:43:34Gelen asgari tutarı ödediğiniz sürece yıllarcs yine bu şekilde devam edebilirsiniz. Sorun olmaz.sanca54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle