Arkadaşlar buradan 3500 TL bir borç yaptım. Asgari ödeme tutarı var mıdır? Her ay sadece asgarisini ödesem sorun olur mu? Bazı yerlerde Kredi kartı gibi asgarisini 3 kere ödersen paranın tamamını istiyorlarmış diye duydum. ama sözleşmede böyle bir şey yok. Kullanan varsa yardımcı olabilir mi ?