pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4-5 ay öncesine dek böyle bi olayyoktu eksimi kapattım öncesinde böyle istekte bulunmadılar
Ben de sözleşmeyi inceledim böyle bir ibare yok. Asgarisini her ay ödersem gecikmeye düşmeyeceği için bir problem olmaz herhalde.