sanca54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de sözleşmeyi inceledim böyle bir ibare yok. Asgarisini her ay ödersem gecikmeye düşmeyeceği için bir problem olmaz herhalde.
Gelen asgari tutarı ödediğiniz sürece yıllarcs yine bu şekilde devam edebilirsiniz. Sorun olmaz.