İranlaşıyoruz ve bir dur diyen yok
66
●4.852
- 02-07-2023, 19:23:42Köy ahalisi böyle bir karar almış, 1 köy böyle bir karar aldı diye bunu ülke geneline yaymak saçma bence. Genel olarak suriyeleşme ve araplaşma var bunu zaten inkar edemeyiz ama ben geçiçi bir süreç olduğunu inanıyorum. Bir yerde patlak verecek ve herkes köyüne dönecek
- 02-07-2023, 19:24:26Ülkenin demografik yapısının değişiyor olduğuna dem vurmak, bundan şikayetçi olmak her vatandaşın aslında yapması gereken bir davranışken sadece Atatürkçü tarafla mı bağlantılı? Demografik yapının değişmesi ise İslamcı kesim açısından saygı duyulması gereken bir durum mu?CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2023, 19:34:34Arkadaşlar bazı yorumlar resmen dalga geçer gibi sanırım olayın ciddiyetini kavramak çok zor
Evet bir bursada oldu nolacak diyerek bunlara ses çıkarmazsak
Konserler iptal olur
Suriyeli doktorlar atanırsa ses çıkarmazsak
Başta Başkomutan MUSTAFA KEMAL ATATÜRK VE SİLAH ARKADAŞLARININ kemiklerini sızlatırız.
Arkadaşlar müslüman olun veyahut olmayın Laik bir ülkede yaşıyoruz bu dengi sistematik oyunlar bize dem vuruyor
Eskiden mülteciler yokken ne din bu kadar ön plandaydı ne Atatürkcülük gözünüzü açın Tek vatanımız var Sessiz Sessiz iranın durumuna düşüyoruz.
Ben Türk Cumhuriyeti vatandaşı olarak sadece düşüncelerimi söyledim liçnleyen de olur haklı bulan da ama unutmayın BU TOPRAK DEDELERİMİZİN armağanı sahip çıkmalıyız. - 02-07-2023, 19:38:25"Konu siyaset vb değildir lütfen siyasetleştirmeyin sadece düşüncelerinizi yazın"escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2023, 19:40:54Konunun siyasetle bir ilgisi yok ama maalesef bazı arkadaşlarımız çizgi çizmeyi bilmiyorMuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2023, 19:44:30Esasen iranlaşmayıp araplaştığını ifade etmesen de farkedebildiğin zaman bir aydınlanma olacağını düşünüyorum.
Zira İran benzetmesi böyle birşey için mümkün değil. Şah Rıza pehleviyi ve Mısırda Abdülkerim Nasrı bilmeden nereye koştuğumuzu söylemek komik olur.
İran da tıpkı bizim gibi zayıf yakalandığında yeşil devrimi yaşadı ve silkindi, uzun ve derin acılardan sonrasında halen müreffeh olmasa dahi devletine ve pers imparatorluğuna sahip çıkıyor.
Bizimle aralarında en az 150 yıl var dersek yanlış olmaz. Yazık ki ülkemizin içinde sürüklendiği bu olguların sonu İrana değil mısıra çıkıyor. Daha da korkmamız gerekli - 02-07-2023, 19:47:27
- 02-07-2023, 19:48:54Bunlar sadece şeklen olanlar, ben daha uzun gelişimsel süreçleri kastettim.escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle