İranlaşıyoruz demek zaten kelimeyi o tarafa götürmektedir. Alalenen söylelemiş olması bir şeyi değiştirmiyor.
Ülkenin demografik yapısının değişiyor olduğuna dem vurmak, bundan şikayetçi olmak her vatandaşın aslında yapması gereken bir davranışken sadece Atatürkçü tarafla mı bağlantılı? Demografik yapının değişmesi ise İslamcı kesim açısından saygı duyulması gereken bir durum mu?