Arkadaşlar bazı yorumlar resmen dalga geçer gibi sanırım olayın ciddiyetini kavramak çok zor
Evet bir bursada oldu nolacak diyerek bunlara ses çıkarmazsak
Konserler iptal olur
Suriyeli doktorlar atanırsa ses çıkarmazsak
Başta Başkomutan MUSTAFA KEMAL ATATÜRK VE SİLAH ARKADAŞLARININ kemiklerini sızlatırız.
Arkadaşlar müslüman olun veyahut olmayın Laik bir ülkede yaşıyoruz bu dengi sistematik oyunlar bize dem vuruyor
Eskiden mülteciler yokken ne din bu kadar ön plandaydı ne Atatürkcülük gözünüzü açın Tek vatanımız var Sessiz Sessiz iranın durumuna düşüyoruz.
Ben Türk Cumhuriyeti vatandaşı olarak sadece düşüncelerimi söyledim liçnleyen de olur haklı bulan da ama unutmayın BU TOPRAK DEDELERİMİZİN armağanı sahip çıkmalıyız.