Esasen iranlaşmayıp araplaştığını ifade etmesen de farkedebildiğin zaman bir aydınlanma olacağını düşünüyorum.
Zira İran benzetmesi böyle birşey için mümkün değil. Şah Rıza pehleviyi ve Mısırda Abdülkerim Nasrı bilmeden nereye koştuğumuzu söylemek komik olur.
İran da tıpkı bizim gibi zayıf yakalandığında yeşil devrimi yaşadı ve silkindi, uzun ve derin acılardan sonrasında halen müreffeh olmasa dahi devletine ve pers imparatorluğuna sahip çıkıyor.
Bizimle aralarında en az 150 yıl var dersek yanlış olmaz. Yazık ki ülkemizin içinde sürüklendiği bu olguların sonu İrana değil mısıra çıkıyor. Daha da korkmamız gerekli